Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeJe¿d¿ê NC ju¿ 2 rok i... niestety ale te silniki to pora¿ka. NIE polecam automatu - no chyba, ¿e kto¶ przesiad³ siê ze skutera i nie jest w stanie ogarn±æ manuala. Na pocz±tku by³o ok, kultura pracy wzorowa, po przejechaniu 2tys km silnik zamieni³ siê w ... malucha. dok³adnie. \"kultura\" pracy silnika jak w PF126p. Motocykl jedzie do 120 km/h potem siê ju¿ mêczy. 6 bieg - wyra¼nie odczuwalnie s³aby. Praktycznie niezapinalny w tym motocyklu. Schowek w miejsce baku - fajna sprawa - jest gdzie wrzuciæ babetle podczas jazdy, mie¶ci siê integralny kask oraz parê gad¿etów. LCD czytelny nawet w ostrym s³oñcu. szyba fabryczna do wymiany. pozycja za kierownic± - ok. Motocykl nie nadaje siê do dalszych wypraw - chyba, ¿e wymienimy kanapê, bo fabryczna.... Brakuje tylnego b³otnika. Do ruchu miejskiego przyda³y by siê kierunki w lusterkach i generalnie ciut wiêksze lusterka. Lusterka akurat na wysoko¶ci lusterek aut dostawczych - uwaga w korkach. S³aba reakcja na otwarcie manetki gazu. Wiem, ¿e to tylko 55 KM ale te¿ 60 Nm! Dziwna praca sprzêg³a w manualu. Motocykl mia³ ju¿ 3 akcje serwisowe.
OdpowiedzJedna akcja i do¶æ banalna...
OdpowiedzMia³em okazjê przejechaæ siê tym motocyklem i ... motocykl do spokojnej jazdy max moc ok. 6 ty¶ obr jak w samochodach, "ci±gnie" od spodu (nisko max moment obr). Ogólnie jednak dynamika tego motocykla jest bardzo s³aba. Ci±g³y niedostatek mocy - w trasie ten motocykl siê mêczy. Zgadzam siê ¿e powy¿ej 120 km/h ju¿ praktycznie nie jedzie. Max 160 km/h i to w mêczarniach i w bli¿ej nieokre¶lonym czasie. Przyspieszenie do 100 km/h - ok. 6 s. Generalnie nie polecam - motocykl jak na t± pojemno¶æ i cenê bardzo s³aby. Jak dla mnie to dobra alternatywa dla maxi skutera i nic wiêcej.
OdpowiedzS± filmiki z NC750, gdzie osi±ga ona licznikowe 192 km/h (gps-owe ok. 175 km/h), choæ oczywi¶cie w dobrych warunkach. Dynamika jest pojêciem wzglêdnym - zale¿y, do czego siê porówna. W DCT to 5 sek do 100-tki i wszystkie puszki w tyle. Bêd±c przyzwyczajonym do osobówki i 125 cm3, ten sprzêt wydawa³ siê jak rakieta. Jak kto¶ przyzwyczai siê do szybkiej 600-ty czy litra, to bêdzie mu za s³abo. Ale ogólnie nie jest a¿ tak tragicznie, choæ mog³oby byæ lepiej. Autka idzie sprawnie wyprzedzaæ. S³ysza³em o projekcie NC750 z kompresorem w miejscu schowku na bak. Jakby da³o to z 80-90 KM, to by³oby ju¿ co¶. Ale wtedy utrata praktyczno¶ci. Czêsto jest co¶ za co¶ - mniej mocy za niskie spalanie. Ja wolê ni¿sze spalanie, bo mam wê¿a w kieszeni. :-P A przy gêsto rozstawionych fotoradarach, monitoringach i wysokich mandatach oraz sankcjach zakup szybkich sprzêtów traci dla mnie sens, chyba ¿e zapieprzaæ bêdê na torze.
OdpowiedzNic dodaæ nic uj±c,zgadzam sie w 100%
Odpowiedzhmm bardzo ciekawe Nie polecasz automatu-ja tez jezdze 2 lata nc 750 i automat dzia³a wy¶mienicie..6tka to nadbieg... hehe rozbawiasz mnie pieprzeniem bzdur-s³aba reakcja na otwarcie zakup sobie h2r w wersji torowej to bedziesz mial mocna reakcje :P Generalnie ten silnik jest ok,ale przy prêdko¶ciach powy¿ej 120 130 jest slaby.
Odpowiedz